Tuesday, January 15, 2008

Pentru mine

Nu cred in tine,cred in mine, cred in ce sunt si daca mie sa pot e asa ca asa cred eu, daca nu voi reusi e ca nu am incercat destul... niciodata no sa cred ca nu pot... niciodata no sa zic ca ma opresc... niciodata no sa opresc din mers... acum cred ca tu nu ma poti atinge... tu degeaba te intinzi degeaba incerci sa ma pui la pamant sa ma distrugi si dat fiind unde esti tu si unde sunt eu acum la o varsta atat de mica atunci poti sa zic ca tu chiar ai reusit intro oarecare masura... poti sa ma invingi temporar poti sa ma deprimi poti sa intorci lumea impotriva mea poti sa ma oprimi...dar niciodata no sa ma poti dobora moral ca eu intotdeauna voi fi sigur ca tu nu esti mai bun ca mine doar ai o insigna si un salariu cu care poate ai putea sati cumperi o paine si un colgate mentol... dar si totusi uite ca imi permit chiar daca intre noi sunt 30 de ani sa fiu foarte nesimtit dar stii de ce?ca cineva mai inteligent ca tine a zis ca toate lucrurile sunt relative ca nesimtirea mea... e prea complicat pentru tine? de ce te balbai? oprestete un minut gasesteti cuvintele... a numai ai idei? imi pare rau pentru tine... cea mai mare durere a mea e ca trebuie sa traiesc intre oameni ca "dumneata"...

No comments: