Thursday, January 17, 2008

Beat

Inca o tigara, inca un fum, inca o soapta, inca o minciuna... frica noastra... cinei de vina?... moarte... extaz... fericira... deranj...pentru ce?...pentru cine?... adancit in canapeaua asta necunoscuta... se face din ce in ce mai intuneric... acum aproape ca numai simt... dar stiu... daca ai fi doar tu, aici as ramane... dar desi nu ma crezi sunt si eu... incerc sa ma ridic... cad inapoi... e greu somn... furie... acasa... la tine?... de ce?... mai devreme era bine... acum numai e nimic... sunt doar eu pierdut... lumea urla... eu nu aud... urla dupa mine?...nu... si chiar daca... incep sa uit... ce gandeam?... ce spuneam?... nu spuneam nimic... gandeam... despre ce?... acum totul se pune cap la cap... pentru tine?... din mine a venit sau... stai... nu e bine... deschid ochii... fum... numai vreau... ma ridic... vomit... prea mult... de ce nu mam oprit?... acum mas fi oprit?...nu... atunci de ce mai intreb?... de bun simt... cu mine pot sa fiu nesimitit... daca sunt inseamna ca sunt si cu tine?... nu veni aici... nu nu ma ajuti... lasa-ma sa ma gandesc... nu pot sa ma fac ca ascult acuma... intelegi?... nu ma intereseaza... plangete la altii... suntem prieteni?... nu acum... alta data... cand o fii mai bine... acum nu te mai vad... vad prin tine... numai urla ca nu aud... stare... euforie... ziceam... oare cand a fost prima oara?... daca traiam intr-o tara MAI civilizata?... nici nu stiam cei asta din pahar... puteti sa ma operati acum... m-am anesteziat... nu o sa simt nimic... acum e sansa ta... nu mai am aparare... nici fizica... in special nici verbala... te-as fi intimidat... putem sa vorbim... am cu cine?... atunci numai vorbim... si... imi explodeaza capu... m-a recunoscut cineva oare?... sunt intr-o stare prea rea ca sa fiu recunoscut... in fond... ce daca?... poate acum sunt singurele clipe in care pot sa scap total fara probleme de orice griji...

No comments: