Tuesday, January 15, 2008

Ma gandeam...

Imi curge in vene, il simt in mine, il simt in ganduri, il simt in cum ma simt... ma stimuleaza sa scriu, sa gandesc... involuntar am idei... daca mati intreba acuma as putea despre orice sa va vorbesc... dar initiativa e moarta... nu am un inceput nu am un sfarsit am doar fasii... doar daca incerc pot sa ma gandesc concret la un subiect la o intrebare dar daca nimeni nu intreaba las gandurile sa zboare... detest politica...detest tiganii sunt rasist din punctu asta de vedere puteti sa ma luati cu jandarmii... da nu se intampla asta crezi ca mar lua pe mine vreun jandarm ca am zis ca urasc tiganii cand el stie cel mai bine despre ce e vorba cand pe el il injura de mama si il scuipa tiganii in fiecare zi... evident ca nu putem sa generalizam...nu toti tigani... sunt tigani care canta bine muzica tiganeasca e foarte misto, sunt tigani cu carte sunt tigani integrati in societate cu facultate dar cum sunt asa tigani la fel de bine sunt si romani scursuri... dar cand avem o majoritate cum putem sa refuzam sa acceptam ca noi avem o probleme cu invitatii nostri manelistii care nu numai ca nu pleaca dar daca mai fug prin italia ne mai sii trezim cu ei aruncati inpoi si cu scandaluri care ne fac pe noi romanii sa ne fie rusina sa mergem in europa ca ne fac toti tigani...cum sa stam noi sa cautam in caru cu fan? nu vedem aici mentalitatea? nu are rost... vorbesc doar despre ce imi displace... dar ce sa fac daca lucrurile care imi plac nu ma framanta... nu imi pun problema frumosului imi pun prblema uratului care ma orbeste... ma imbat cu frumosul si traiesc fiecare clipa si aici se opreste uratul trebuie sa il indrepti si nu ai cum si te framanta si incepi sa vorbesti mai mult pentru tine dar... ma framant pentru mine ca orice bun politician roman...

No comments: