Tuesday, January 15, 2008

Continuare

De ce sunteti atat de siguri ca daca aveti cativa ani peste mine sai zicem mai multa experienta in viata, de ce sunteti asa de siguri ca aveti dreptate si eu gresesc?ma scuzati ca va intreb dar sa fie prostie sau doar orgoliu prost? va simtiti jenati daca un "copil" de 15 ani stie mai multe decat ati putut dumneavoastra vreodata sa visati? eu zic ca ar trebui sa mai acceptati ca nu intotdeauna o sa va poate ajuta ala cu diploma cumparata la mega image... diploma lui valoreaza mai putin ca abecedarul meu de clasa 1... asa ca mai ascultati si incurajati nu ne mai intimidati ca avem si noi idei avem si noi ganduri si tot ce cerem e sa nu ma tratati de parca ati stii dumneavoastra totul de parca daca nustiu formula caldurii la izobara pentru mine in viata sa sfarsit totul... nam voie nici sa va reprosez am voie doar sa va stimez daca atentionez cu ceva ma trezesc cu nota 7 la purtare si o exmatriculare... nu pot decat sa va multumesc ca nu se stie in viata cu ce mati ajutat eu acuma poti sa va spun sigur ca sunt foarte multumit ca am scapat... iar pentru fosti mei colegi va urez sa evadati belitii ochii la prison brake si duceti-va sa va tatuati... nu mai vrea sa aud ca ma cheama la directoare ca ma acuza ca ma ameninta pentru ca am colege cu imginatie bogata care imi baga vorbe in gura sau sa fim mai toleranti poate doar interpreteaza... tuturor celor care ati gresit fata de mine chiar daca nu va dati seama de asta nu aveti nimic de impartit cu mine iar pentru cei care pur si simplu nu mati suportat care miati vrut raul si cu asta mati vanat desi nici voi nu stiu cine sunteti va urez sa va ierte domnu ca eu nu am de unde...

No comments: