Wednesday, September 23, 2015

NU CITI NIMIC DIN ACEST BLOG

Daca faci aceasta greseala nu o sa patesti nimic...dar ma enerveaza...si in acelasi timp mosule parca hai date-n pula mea citeste. stateam si ma gandeam ca sunt mult prea neinteresant pentru mine...am ajuns sa ma plitisesc si nu stiu cum inainte nu ma plitiseam...stateam singur cu zilele cu orele naveam nicio problema nu ma plitiseam si mam futut la creieri banuiesc...ma enerveaza socializarea intodeauna mia displacut si oamenii mi se par in mare o oglinda perfecta a conditiei proprii marea majoritate ma plitiseste grav si asa mai departe...vroiam sa zic ceva am uitat...a ca tot imi vine sa vorbesc de trecat eram si sunt si o lae...cred ca daca stau 2 secunde si ma uit in spate nu sa schimbat absolut nimic...poate asta o fii si problema...poate caut ceva cu prostia asta poate ar trebui sa citeasca mai multe lume...mai subtire cu maximele si e bine vorba lu asta as vrea sa nu ma placi si sa intrii in vorba da hai sa nu voribim de basescu sau de becali ca sa epuizat subiectu saracu e ca ultima bagaboanta de centura get what i mean? hai sa vorbesc sa ma asculti mai bine daca tot ceai de zis e da nu bine ok asta mi sa parut...nam e ok da nam nustiu nu sunt...nam....nevoie? mai bine injurama poate iti raspund stam de vorba...asta apropo de una de alta de rutina de cotidian de ce sa vorbesc sunt in lanturi am zile care miam jurat ca nu au cum sau de ce sa fie asa sau cel putin eram conviins iar eram sunt convins cred ca sunt bolnav putin fizic...sau psihic vorbim de depresii... as vorbii de depresii ca de cea mai grava bulangeala de la nustiu de la cocalari in coa...DA-TE-N PULA MEA .....ce depresie mosule esti tampit te prefaci sau teai lovit la cap...mai bine vorbesc singur mam prins buna combinatia asta smecherie cu blog ba da nu cititi va rog eu vorbesc cu mine e urat...

No comments: