Tuesday, September 29, 2015

Natie indiferenta

idei pentru cine nu e indiferent... eu sunt indiferent... daca zic ca ultima cupa mondiala mi sa parut praf e ideee sai nu? daca zic ca imi danseaza striperita pe pula si eu stau singur intro camera pe o canapea e idee? daca iti zic ca voi sunteti in avantaj in fata mea din motive laice e idee? daca scriu ca imi lipsesc litere in ce scriu e idee? de asta dupa cateva deastea imbecile am zis idei pentru cine nu e indiferent ca mi sa parut coerent din punctu asta de vedere in ideea ca daca nu esti indiferent esti relevant in partea posibilitatii...fiecare.... indiferenta ...ignorance is bliss...ma gandesc acum ca poate e mai mult o gluma... nam zis ca citeste nimeni blogu asta adica idei pentru cine nu e indiferent de la unu care e complet indiferent fata de problemele voastre fata de disputele voastre fata de politica pareri in general nam votat nicdiodata...framantari discutii si asa mai departe tor felu de schizofrenii ma lasa rece multe ma lasa rece...la ce te gandesti cand auzi idei pentru cine nu e indiferent? daca iti zic ca un vot nu conteaza sau ca o voce inabusita subrimata si muta nu conteaza sau o voce imperceptibila o parere de uitat un om care nare nici un cuvant de spus dar nu e indiferent...am zis am scris...in fine tot din poanie... nu stiu in ziua de azi ce vroiam sa zic probabil ca toate de mai sus...nu am nimic de scris...ma face sa scriu...despre: subiect relevant...pentru cine nu e indiferent suntem romani cum ne acceptam lipsurile cu indulgenta sa le spun...lipsurile baga la cap...cum ramai in cele mai bune relatii cu unu care tea furat sau tea umilit sau sia batut joc de tine?daca ar fii sa ne uitam in spate suntem daci cuceriti de romani...suna bine...mie in ziua de azi imi pare ca suntem orice in afara de un popor cu o istorie si o incarcatura o identitate care a fost cucerit de una din cele mai mari puteri ale lumii...asta in sine imi suna prea bine..noi numai avem identitate de sute de ani nici o realizare nici un cuvant de spus si un mare istoric spunea ca suntem tarfa europei si eu cel putin am fost de acord...nu stiu ce sa zic...suntem indiferenti am putea sa fim nazisti...o idee suntem indiferenti am putea sa fim avangardisti avem toate premizele suntem tacuti si irelevanti indiferenti si lipsiti de identitate si avem un steag urat care ne reprezinta...rosu galben si albastru...cot la cot cu zimbabwe sau cine mai era cien...sa fim serios eu nu stiu cine sunt stiu ca atunci cand eram mic eram mandru sa fiu roamn acum sunt indiferent...

No comments: