Friday, September 25, 2015

Am vedenii...imi imaginez chestii si aud voci...nu cred ca sunt nebun... glumesc...ma plitisesc rau nustiu ce sa fac...poate daca eram nebun miera mai bine...am greseli gramaticale...poate sunt nebun si numi dau seama...cinei nebun?ce inseamna sa fii nebun... ma plitisesc multe din lucrurile care le vad din pacate si vorbesc cu peretii de plitiseala sau nu vorbesc ca ma enerveaza si aia... vorbesc singur sa scriu paici... ce sa scriu? vara nui ca...iarna cu placa te bati cu zapada...ce sa scriu... vorba smechera am o amintire legata de lumina lunii eu ma gandesc la parazitii... am boala pe lol...dinamo e praf... noroc ca si steaua...de 7 ani numai stiu de ce sunt dinamovist...pana la moarte si dincolo de ea...asta e am ziso pe bune asa ramane orice ar fii da vremuri grele am ajuns irelevanti...au inceput sa ma plitiseasca filmele mi se pareau mai interesante inainte...toti fraierii din jur ma streseaza fete de prosti vorbe de tarfe sarace retardate cica isi fac si ei treaba sau nu stiu...cine sunt eu in raport cu o tarfa retardata de cacat care o duce mai bine ca mine...nobody nobody... scena smechera film irlandez cu colin farell...cauta whos to say tomorrow we couldnt be in love head over heels dancin in the grass a rupto pe una de la casa intro cofetarie mai era si un mos peacolo femeia gata sa se dezbrace si cica but on the other hand i could be some villain some thief asta what do you mean? crima si pedeapsa cica a motherfucker just waitin for my chance to smack your jaw mamaaaa si ii fute una ii sparge maxilaru and rob the register with the place empty...fucking right...naspeta rau femeia nuti parea rau de ea si era si asta naspa faza per total daca stai sa te gandesti ca e aproape imposibil sa decurga treaba asa in viata reala desi in fine pula mea nustiu ce sa zic a rupt smecher...altceva....alta...

No comments: