Monday, February 25, 2013

cine sunt eu?cine miroase si ce pute?

totu se rezolva, e nevoie de timp totu trece ploaia spala, ce e in aer ramane, poluare. In primu rand sa discreditez, acum ca atunci ramane ce a fost nu am crescut am stat pe loc si am vazut am aspirat azbestos si m-am pierdut in zare nu stiu daca vreau sa imi revin, daca pot. In primu rand cand am inchis o usa sa format un cerc pe nori in rest posibilitatile raman nelimitate. Singura consolare e ca nu ma adresez nimanui cu atat mai rau unor cuvinte pierdute pe o hartie igienica. Sunt rudimentar si imi place. Judecata nu am impartit-o niciodata pentru ca nu a existat in mine. Cand crezi ca totul in jurul tau sta pe loc e cel mai usor sa mori sau sa omori degeaba. Trasaturile sunt vaste apartenentele putine si cand imposibilitatea ma cheama hienele se tevalesc in namol ca niste porci de rand. Te-ai astepta la mai mult nimic numai e surprinzator. Sub cearsaful de sange mai mult iluzii. Si totusi totul exista e cat se poate de intangibil deci il simt. Orice pulhac cand face o preluare se simte hagi si se citeste un ranjet de om indestulat. Nu as putea sa blamez decat lipsa de interes si lacatul care l-am aruncat in cutia pandorei. Zarurile aruncate nu reprezinta nimic pentru mine nu joc barbut ca am prea mult noroc. Asta nu e loteria sortii e realitatea absurdului cat se poate de planificat care intotdeauna mi-a produs un gust amar de voma. Si s-ar presupune ca ar trebuii sa fut o calugarita ca sa ma repun pe picioare. Nu ar fii nici o problema doar ca sa mai putem sta de vorba consider ca las de la mine. Numai am posibilitati astea sunt certitudini si motanul incaltat e un spadasin plin de culori si e usor sa confunzi un latrat cand esti singur pe lume propulsat doar de libertatea argumentabil gresit inteleasa. In codu morse trebuie sa pun un mare punct desi mi-am jurat ca nu mai intereseaza si o sa las aberatiile sa cada in jurul meu cu serenitatea unui veteran cu napalm in nari. Nu sunt fabrica de justificari si nici nu mi le caut desi mi-ar fii atent de usor. O pula taraneasca in gat si somn usor oare simti cand visez? daca mai beleste vreo pizda ochi de muista la mine cred ca o sa pun mana pe o ranga si sa facem un foc de tabara.

No comments: