Wednesday, August 10, 2011

da se intampla

mergem spre munte nustiu cum am ajuns aici in masinuta cea maro...cu soferul din dotare pe care cateodata mai scrie gigolo italianoi 800 $(sau euro) zis relu aka renanel si mergem la zanoaga pe mine simpla asta combinatie de cuvinte ma face sa rad...o sa am ce sa le povestesc nepotilor mei...in rest ar trebui sa vedem si un apartament la care un paznic prahovean asteapta niste vizitatori poate viitori cumparatori sau chiar proprietari nici nu sunt sigur in orice caz un apartament la munte si ganduri de zile petrecutela predeal cu toata lumea cunoscuta si cea care trebuie cunoscuta...placa snow puff ar merge bine ca mam saturat sa ma uit la skateri astia cum se dau in fiecare zi da daca ma supar imi bag pla si imi iau un longboard de ala care e cu vibe de snowboard si sa vezi ce ma plimb si prin new york nueva york ca am si o combinatie cum as putea sa fac rost de bani pt asa ceva de la maman din pacate alta varianta nu exista da ce mai conteaza....placa aia merita sacrificii...ca paranteza am un laptop un stick si stau in masina asta ma face sa zambesc...o sami iau un longboard asta e concluzia...

No comments: