Wednesday, August 18, 2010

...

Chiar am nevoie de acest high?chiar am nevoie de inca un pahar?chiar am nevoie de inca o tigara?nici eu numai stiu...ma simt putin pierdut...pe de o parte am societatea lumea regulile lucruri introduse de minti cu mai multa experienta cu mai multa intelepciune ca a mea si pe cealalta parte sunt eu cu gandurile mele...chiar nu am dreptul sa ma intreb de ce?chiar daca nu am nevoie de asta tot o vreau si chiar daca voi spuneti ca nu e bine eu va intreb de ce?de ce sa iti infranezi dorinta pentru ca viata se invarte in jurul momentelor care fac timpul sa stea pe loc care te fac sa iti doresti ca totul sa se opreasca si tu sa ramai pentru totdeauna exact unde esti in momentul respectiv...si de ce sa iti infranezi dorinta asta?doar pentru ca unul sau una iti spun ca nu e bine?cum pot eu sa ascult aceste personaje cand stiu ca maine vor fi inlocuite de altul sau alta care iti vor spune ca cei dinainte nu au avut dreptate dar ca oricum nu ar trebui sa faci asta sau aia...ce sa mai spun eu?ce spun eu poate doar sa rasune in mine asa ca...de unde stiu ca nu gresesc?de unde stiu ca nu sunt pe drumul gresit?eu vreau sa traiesc pana la 50 de ani dar sa traiesc in astia 50 de ani cat alti in 150...de ce as vrea sa imi prelungesc agonia inceputului varstei a 3a?de ce sa vreau sa ajung in punctul in care sa am nevoie de cineva pe care sa il plates ca sa ma spele si sa aiba grija de mine...de ce sa numi traiesc tineretea pana la ultima pictura cu pretul unei batraneti scurte...in viata nimic nu e gratis deci banuiesc ca e lucrurile sunt mai mult sau mai putin corecte...de ce putem noi sa ne agatam in momentul in care ratiunea ne inseala?si intotdeauna ne inseala...oricat neam gandi oricat am analiza e ca un joc de noroc cu sanse egale...poti la fel de bine sa ai dreptate sau sa gresesti...e pe mine instinctul nu ma inselat niciodata...asa ca in el o sa am incredere...nu o sa ma pacalesc singur cautand explicatii logice intro lume a hazardului...uitete in jur...ti se pare ca lucrurile au logica?atunci de ce unele ar fi mai logice ca altele...eu aleg sa resping ratiune si orice mi se da...vreau sa ma lamuresc singur si orice as face stiu ca o sa mor cu 0 regrete...

No comments: