Sunday, December 16, 2007

Pentru... ?

Stau... e ciudat...afara ninge... frumos... pot sa vad macar asta... nervos...da-mi o tigara... stau in casa stau in cusca... ma pregatesc sa plec spre locuri unde timpul trece greu fara de prieteni de scapare doar eu cu mine... mereu sunt eu cu mine...am nevoie si de altceva... cum altfel sa fii decat dur... dezamagirea mereu in unul sau in altul... dezamagirea faptului ca nici unul nu poate sa vada peste suprafata... oi fi nebun? sau doar un copil arogant care se mai crede pe deasupra si destept... ce vad eu in mine e pentru mine sa stiu si e doar al meu al nimanui altcuiva... tu n-o sa stii niciodata cand cum ce cred eu despre mine... prea multa lume care vede doar ruj tocuri buze sani sex violenta si o fasie de cauze aparent nobile dar in esenta doar niste nascociri ca sa faca lumea sa se simta mai bine despre ea... de multe ori as vrea sa gasesc pe cineva mai subtil... pe cineva pe care stand de vorba cu el sa nu inteleg ce vrea sa spuna dar sa ma lase pe ganduri... ganduri care sa-mi deschide si mai multe mesaje decat ar fi vrut el sa-mi transmita.. o fi fost mai bine inainte? acum 50,60,100 de ani?...traind intr-o lume atat de superficiala dar cu mici bucurii de care nu ai putea sa te dezici total ajungi sa iti dezvolti o latura sociala o parte din tine...partea cea mai vizibila avand in vedere ca esti inconjurat de plebea din jurul tau... probleme minore ca furturi jafuri crime... problema in imaginea mare esto o prblema a societatii a vremurilor care incurajeaza un anumit nivel... orice materie prima pe care ai lua-o si ai prelucra-o ar da ceva... cu cat materia initiala mai buna cu atat mai bun si mai usor si rezultatul de obtinut... dar daca noi nu avem nici un proces de prelucrare... trecem prin viata fara sa ne dam seama... ce sperante avem? ce vrem sa ajungem? degeaba fara rost fara viitor fara prea multe idei...

No comments: