Thursday, December 20, 2007

Cred

Cred... cred in salvare... cred in salvarea ce vina din mine... salvarea mea... sunt mult prea mic ca sa ma gandesc acum si la altii... asta ar implica ceva si din partea lor nu doar a mea... in viata nimeni nu-ti da... trebuie sa iei... dar de ce te-ai simti tu mai bine dand altuia cand el ti-ar intoarce spatele in orice moment... constiinta sa fii bun... iluzii... bun... cum sunt eu bun...de ce sa fiu bun... pentru cine sa fiu bun... poate sunt bun pentru mine imi ajunge... eu sunt un cumul... tot ce fac este tot pentru un eu... un alt eu care isi apara concetateanul... eu sunt 2,3,4 o adunare de stari sentimente reactii idei venite toate parca din alte persoane... si tot eu pot sa ma salvez... de la ce mas salva... niciodata sa nu te astepti ca in filme sa-ti vina cineva in ajuto sa fii salvat in ultmia instanta... daca tu nu esti constient de unica putere ce vine din tine exclusiv doar pentru tine atunci esti pierdut... crezand ca fac lucrul bun mam lovit de multe ori de parerile diferite ale altora... mie imi place sa spun ca intentia conteaza... si pentru mine asa si e... dar in viata conteaza prea putin... un moment de atata e nevoie sa pierzi totul... sa te pierzi pe tine... sa te pierzi in fapte si nu in ganduri e o tragedie... nedumeriera cautarea ar trebui sa fie mereu... preocuparea pentru orice... si placerile nesemnificative in van pe care nimeni nu poate sa le conteste oricat de nustiu cum ar parea... sunt lucruri in viata care te bucura, te implinesc... pentru o clipa o ora o zi o luna un an... e nult mai facil sa abordezi subiectul pesimist partea trista... o bucurie in viata a ajuns deja o superficialitate care nu merita atentie... eu zic ca este o parte proasta a partii bune de azi... cautam cam prea mult sa nu fim lipsiti de semnificatie si asa nu vom reusi niciodata... cum zice lumea primul pas e sa recunosti... pot sa recunosc ce cred ca stiu... dar defapt eu nustiu nimic decat ce simt... de asta sunt sigur... latura spirituala este pentru cea intelectuala ca matematica pentru romana desi ar parea invers... intr-o iubire nu e nimic neclar pe cand intr-un gand se nasc o sumedenie de neclartati si intrebari... o iubire un sentiment e un lucru concret... si totusi.... nimic nu e pe picioare... mai e mult pana departe...

No comments: