Friday, November 23, 2007

Nevoia

La nevoie... se cunoaste cat de precaut ai fost... esti in situatia in care te poate ajuta cineva si el nu o face... te-ai fi putut gandi la asta inainte sa ii faci si tu lafel.... e asta oare un motiv intemeiat pentru care sa respecti si sa ajuti pe cineva chiar daca nu vrei... daca o sa am si eu nevoie de el... oricum vorbim de lucruri minore la varsta asta... nevoie... am nevoie de o scutire am nevoie de o tema am nevoie de 20 de mii... cu siguranta asa e dupa o varsta... sa fii foarte atent cu cine nu te pui bine... nu stii in ce situatii ajungi... in special intr-o tarisoara ca a noastra in care nu faci nimic de unul singur... mereu depinzi... inainte sa faci trebuie sa ai puterea de ai convingi pe cei de care depinzi sa te lase si sprijine in ceea ce faci.... o aprobare o sponzorizare.... ce mai conteaza valoarea adevarata? conteaza cum stii sa dai din gura.... l-ai fraierit pe ala? foarte bine... ideeal ar fi sa fi fost ala fraierit sa faca ce trebuie...

No comments: