Thursday, November 22, 2007

Cand?cum?cine?

Vorbeste mai incet, mai bine pleaca, incerc sa ma gandesc, ma bruiezi... cine mai incearca? macar in treacat... nu mi-se vede pe fata? stiu nici nu vreau... pot sa imi controlez mimica cat si ce-ti spun... m-ai crezut? acum ar trebui... ce e in mine numai eu stiu... de ce sunt capabil nu am idee... ma insir pe foaie cu o dorinta... de a ma afla... numai scriu eu... aflu cand citesc... nu am nevoie de nici o sustinere... gandul meu e mai cu inteles decat poti sa intelegi tu... pentru tine fac pe smecheru... ce as mai putea sa iti spun, tear deranja,m-as deranja pentru ce? ce folos? de cand are lumea nevoie? de ce are nevoie? ar fi un loc mai bun daca am stii? in orice castigi pierzi...merita efortul? ce e bine ce e rau? ce zice societatea? nu vreau sa aud nimic de societate... o societate antica ar fi spus ca pot sa te omor... ah nui adevarat? stai linistit... dute si schimbati scutecele nu ma obosesc sa iti infig pumnalul in inima... consecintele ar fi ale mele... tu tot lafel ramai... sunt oare prea dur? nu... sunt cum sunt... nu-ti plac? nici nu incercam... uitete prin mine daca vrei... eu demult fac asta... cum de ce? ce-as putea sa vad in tine... esti gol... n-ai nici un substrat... esti facut dintr-un strat de zmoala sociala subtire... ce ai tu de valoare in viata? la ce nu ai fi dispus sa renunti in fata unui pistol incarcat indreptat la a ta fardata tampla? nu ai nimic mai mult de trait in viata...fericirea pentru prosti...fericirea pentru tine...pentru cine scriu eu aici? pentru voi desigur...cand o sa-ti dai seama?cum o sa se intample asta?cine ti-ar putea arata?

No comments: