Tuesday, March 11, 2008

Te critic

Am eu dreptul sa critic pe cineva intr-o pozitie mai buna ca a mea?... eu sunt singurul care cu certitudine ar putea sa zica da... dar cine imi da dreptatea asta... sa fie oare ingamfare sa fie infumurare sau pur si simplu dreptate... daca o opinie e un critica... daca pe buna dreptate ceva mie nu imi suna bine...dar vine de la cineva cu mult peste mine... am eu dreputl sa imi zic parerea.. ce e asta e o greseala sau o dovada de curaj... de unde poti sa stii cine are dreptate... tu cel deacolo cum poti sati dai seama obiectiv (pt ca subiectiv cu siguranta nu as fi eu) cine are dreptate... nu neaparat dreptate... dar macar daca eu am dreptul sa critic... critica asta e de obicei o trasatura a oamenilor rai, realisti sau pur si simplu bine intentionati... o critica dura nu e neaparat o contestare a persoanei ci doar a obiectului in sine... a 
particularitatii care pe mine ma deranjeaza... parerea mea e ca cine critica are macar datoria morala sa isi asume criticile altora si sa nu fie rau intentionat

No comments: